Koor

Het repertoire van het HJK bestaat uit christelijk en klassieke muziek: psalm(bewerkingen) en geestelijke liederen van christelijke, klassieke en oude componisten.
Het fantastische repertoire is origineel, uitdagend en wordt niet door andere koren gezongen.
Inbreng van koorleden is welkom en alle nuttige tips worden meegenomen.
Bovendien: we brengen muziek met een Boodschap!

Het HJK geeft per jaar gemiddeld 8 unieke concerten voor goede doelen in monumentale kerken en kathedralen.
Tevens biedt het HJK méér dan dat. We werken weer mee aan het Groot Eindejaarsconcert in de Doelen van Rotterdam.

Het HJK repeteert in verschillende regio’s door heel Nederland met 1 dikke muziekbundel en een ingezongen oefen-cd en/of bestanden per zangpartij.
Verder organiseren we 1 generale repetities in het midden van Nederland.

Mogen we jou zien op HJK 14!

Opzet en kosten:

• Per regio worden er 3 repetities gepland (je mag ook op meerdere plaatsen extra studeren)
  • Je krijgt 2 generale repetities met de vaste dirigenten totaal krijg je dus 5 repetities
  • We geven een aantal unieke concerten voor goede doelen
  • Leeftijd vanaf 14 jaar
  • Ontvang professionele muziekbundel en oefenbestanden
  • Aanmelden kan via de website hollandsjongerenkoor.nl onder het kopje ‘lid worden’
  • Contributie: €79,- via eenmalige incasso. (Terugstorting van contributie gebeurt alleen in uitzonderlijke gevallen, nader te bepalen door het bestuur van het HJK) NB wijzigingen voorbehouden secretariaat HJK