Het Hollands Jongeren-orkest (HJO)

Het Hollands Jongeren-orkest!

Speel je een instrument dat past in een symfonische orkestbezetting? Dan kan je je aanmelden voor het HJO. Om je aan te melden moet je een geluidsbestand (bijv. met mobiele telefoon opgenomen) of filmpje, mp-3 etc. mailen naar  info@hollandsjongerenkoor.nl

Vervolgens wordt er een selectie gemaakt door het bestuur en krijgt iedereen een reactie op zijn / haar aanmelding.

Let op: er is aan sommige instrumenten een limiet. De volgende instrumenten zijn welkom:

• (Alt)Viool
  • Cello
  • Contrabas
  • Harp
  • Piccolo/fluit
  • Hobo
  • Fagot
  • Klarinet
  • Hoorn
  • Slagwerk
  • Trompet
  • Trombone
  • Tuba

De muziek wordt begin maart toegestuurd via de mail. Het is de bedoeling dat je vooral thuis studeert. Daarnaast worden 2 repetities georganiseerd. Op de website onder het kopje ‘repetities’ zijn de data en tijden vermeld. Het HJO begeleidt het Hollands Jongerenkoor tijdens de concerten.

De contributie bedraagt €75,- en wordt d.m.v. automatische incasso afgeschreven. Je ontvangt hiervoor de orkestpartituren, repetities en de concerten.