HJK Doelenconcert 2024

Dit jaar op D.V. vrijdag 27 december.
Reserveer alvast deze datum in uw agenda.
Hou de website in de gaten voor de kaarten!

De Doelen
Schouwburgplein 50
3012 CL Rotterdam

Zodra het programma bekend is, vindt u alle informatie hier op onze internetsite.

Parkeren
Wil je een parkeerplek reserveren in de parkeergarage van Schouwburgplein I  of  II?
Ga dan naar de website parkereninrotterdam.nl.
Daar kun je makkelijk online een plekje regelen voor je auto.
Snel naar binnen, en na afloop niet lang in de rij om te betalen, maar direct weer naar buiten.
Let op!
Schouwburgplein I en II zijn gescheiden (in- en uitgangen) van elkaar, dus reserveert u voor Schouwburgplein I, zorg dan dat u via de juiste ingang/slagboom naar binnen rijdt.
Verkeerd inrijden, anders dan op uw reservering  geeft bij het uitrijden problemen, de slagboom gaat bij uitrijden niet open.
Correct er in, is correct er uit!

Openbaar vervoer
De Doelen ligt in het centrum van Rotterdam, dichtbij alle openbaar vervoer gelegenheden.
Trein, bus, tram en metro stoppen op korte loopafstand van De Doelen.
Voor een gedetailleerde en actuele reisbeschrijving bezoek je 9292.nl

Wegwerkzaamheden in Rotterdam
In Rotterdam wordt er momenteel op veel plekken aan de weg gewerkt. Dat kan vertraging opleveren naar het concert.
Voordat je op pad gaat is het handig om via de website van Rotterdam Bereikbaar even te controleren of er geen belemmeringen zijn.
Check even je reis!