Laat gerust een reactie achter!

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.239.214.173 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
7 berichten.
danielle schreef op 4 januari 2018
Wat een prachtig concert in de Doelen op 27-12-2017!! het was voor ons de 1e keer. complimenten voor jullie zang en dirigent. We kijken uit naar de volgende keer DV december.
Anne schreef op 19 december 2016
Kunnen aub snel de data op de site van de repetities in Goes?
Beheerdersantwoord van: secretariaat
Hallo, We hebben inmiddels al 2 data van Goes en deze worden er op gezet.
Martine schreef op 4 februari 2016
Wat een mooie , heldere, duidelijke en leuke website waar je alle info kan vinden van de HJK projecten en reizen en ook nog mooie momenten in de vorm van foto,s terug kan kijken... Super leuk
Secretariaat schreef op 29 januari 2016
Allemaal bedankt voor de leuke reacties. Dit jaar geen concert in het Amsterdams concertgebouw, misschien weer volgend jaar.
W. Beet schreef op 27 januari 2016
Gefeliciteerd met de mooie nieuwe site. Ik mis wel een concert in Amsterdam dit jaar. Vorig jaar was dit tich een groot succes
aleida schreef op 23 januari 2016
gefeliciteerd met de nieuwe website. Ziet er mooi uit. Heb weer zin om met hjk 7 mee te doen. Vanaf hjk 1 al mee gedaan. Vanavond ons slotconcert al weer. Heb er super zin in. Groetjes aleida
Peter Wildeman schreef op 21 januari 2016
Proficiat HJK met deze prachtige website! Overzichtelijk, duidelijk en boordevol informatie. Uiteraard zijn suggesties vanuit de leden hartelijk welkom!