Het Hollands Jongerenkoor houdt jaarlijks een aantal concerten.
Deze concerten zijn te vinden onder het kopje ‘agenda’.
De concerten zijn niet mogelijk zonder hulp van onze sponsors.
Voor seizoen 2024 (HJK 14) hebben we de volgende vaste sponsors:

Van Dam, Van Dam & Verkade BV
Ons bedrijf biedt haar (aspirant-)klanten veilig, flexibel, goed renderende investeringsmogelijkheden voor (tijdelijk) overtollig vermogen.
Wij beleggen uw geinvesteerde vermogen via onze eigen onroerend goed portefeuille.
Onze klanten investeren en wij beleggen het geinvesteerde in de meest veilige sector: goed onroerend goed op toplocaties in Nederland, Duitsland, Florida, Engeland en Schotland.

Familystream
De grootste reformatorische en klassieke muziekcollectie
Familystream is dé online muziekdienst voor reformatorische gezinnen in Nederland.
Bij Familystream luister je naar de mooiste geestelijke en klassieke muziek en de leukste luisterboeken.

Middelkoop Culemborg
In de wereld van badkamers en sanitair is het essentieel om een balans te vinden tussen stijlvol design en duurzaamheid.
Bij Middelkoop Culemborg streven we ernaar om u de beste kwaliteit te bieden in beide aspecten.
Maar hoe zorgen we ervoor dat deze kwaliteit gewaarborgd blijft?
Het antwoord ligt in onze aanpak.